tjena äntligen tänker jag komma igång med bloggen



7/12-09
Igår var det som sagt måndag, kirra skolan sen drog vidare ner på stan med Felicia, då hon köpte ett fotoalbum, sen drog vi oss vidare mot ett fik där vi tog ett glas nånting minns inte namnet, det va min dag de,

8/12-09
Idag så har jag bara varit i skolan, rätt så seg dag men de funka, ska sluta med rökningen så  ska jag börjar med att snusa "tjejsnus"  blir lättare att bli av med nikotin beroendet då ska bara snusa en eller två veckor det beror på hur länge det tar innan jag inte har sånt stort beroende,  sen när jag blir av med de så blire slut med all nikotin, hoppas jag iaf.:)




Kommentarer
Postat av: sophia

haha , brukar låta så:) röka kanske är de bästa som finns;)

2009-12-10 @ 19:35:39
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha mjo de har du rätt i !

2009-12-10 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0